De urmarit....

25.03.2010

Scap de Nadia, dar ea nu scapa de mine:))

In iulie mi se marita Nadia. Si a zis ca ma pune domnisoara de oRoare, ca n-are ce sa faca, saraca, dupa atatia ani de cand ma suporta.
Si incepe sa-mi spuna, ea fiind pe vechi(cica traditiile sunt mai stricte), ca nu pot sa vin imbracata asa, cum vreau eu: "In biserica tre' sa vii cu fusta, da' lunga, nu tentativa de fusta, cu baticu' pe cap, parul sa nu fie verde, albastru sau mai stiu eu cum, sa nu te incalti cu tenisi si sa nu vorbesti prostii, ca altfel te da popa afara". M-am pierdut. Ii raspund ca e nebun popa, adica stai asea, nu putem s-o dam la pace?
Ii da dreptate si Lili, si imi spune ceva de genul: "Nastase, da' tu ce credeai, ca te duci asa, despuiata, etc, etc.....?
Eh, dar pana in iulie sper sa isi revina si ele, probabil au luat-o "pe aratura" din cauza licentei :D
Si abia astept sa cant cu don'soara Apetrei:
"Ia-ti mireasa ziua buna
De la ma-ta ca-i nebuna":))

Ma mai gandesc daca de fata cu popa :))

2 comentarii:

  1. fata hai ! mai stiu eu pe cineva pe vechi :))) si eu ma lupt de un an sa dau la pace cu un popa :)) eu zic ca ala e nebun nu eu :)) si el nik :))
    legile sunt stricte..de exemplu trebuie sa te imbraci in sac daca vrei sa fii ceva de oRoare :)) si daca sacu are petic..se futui treaba :)) ca iti da sac la intrare nou:)) de RAFIE:)) ideea e ca astia pe vechi sunt fixati:)) unde-i doamne sf ala al lumii?:)) ca vreau sa rad =))

    RăspundețiȘtergere
  2. amu'...o intrebare intrebatoare..oare nadia tre' sa si puna si ea batic p cap?=))

    RăspundețiȘtergere