De urmarit....

08.03.2010

caut palmier

Veni si 8 Martie..........
De cand m-a facut mama, adica de vreo douaj' de ani si ceva, n-am vazut atatea garoafe mergatoare pe metru' patrat.
Cand am coborat din tramvai, am crezut ca iar e concert in fata blocului, ca a venit fanfara "4 cactusi cantareti", formatia "doua fluiere si-un laringe" sau interpreta "Sexy Genoveva".
Am sperat ca din statie pana la scara blocului sa nu-mi bage careva vreo garoafa in ochi, pentru ca numai eu nu aveam plante in brate, si restul, fratele meu, se impingeau cu saracii ghiocei, stateau cu bratu' de flori de ziceai ca de maine le piere samanta.
Maine iau un copac in spate, il invelesc frumos in staniol si ma plimb si eu unde vad ca e lume mai multa si mai multa. Adica ala nu e tot neam de planta? Ca si copacii sunt rude mai indepartate de-ale garoafelor, ei de ce sa fie discriminati?
Momentan stau in dubii, ca voiam sa merg cu un palmier, da' inca nu am gasit.....Dar daca nu se poate si nu se poate, ma multumesc si cu un dud :D
Ma ajuta cineva?????

3 comentarii:

  1. De ce nu ai zis ca nu ai primit nicio floare? Eu am ramas cu trei zambile :D. Adica ce fel de fata poti fi si sa nu accepti flori? (m-am loit de problema asta) Tu ai accepta o floare de la un necunoscut fara sa vrea ceva in schimb? 35847

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am zis ca nu accept flori, numai ca se face prea mare tam-tam de 8 Martie. Doar atunci trebuie sa se ofere flori?

    Acu' depinde de necunoscut:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu un copac? Adica puteai opta pentru un brad la urma urmei :-? De ce dud?

    RăspundețiȘtergere