De urmarit....

28.03.2010

Dupa ce am mers asta vara cu trenul prin tara de mi-au iesit ochii ca la melc, ajung intr-un final in autogara la Suceava. Imi pun toate sperantele intr-un microbAus cu care trebuia sa ajung in Falticeni si de acolo acasa. Mi le-am pus degeaba, ca trenul a avut intarziere asa ca i-am urat "numai de bine", "muuuulta sanatate" si l-am trimis in toate cele atat pe tren cat si pe vatman sau cum s-o fi numind nenea care plimba trenul.
Imi arunc rucsacul de 50 de kile din spate si incep sa ma invart prin autogara. Si ca sa nu uit cumva ca sunt in Romania, tara lu' Papura Voda, imi arunc ochii pe un afis in care culorile se imbinau ca nuca-n perete.
Cica o firma de transport facea reclama unei curse Suceava-Bucuresti. Aproape am cazut intr-un cot cand am citit oferta "Firma Xulescu ofera reduceri de 0% handicapatilor si pensionarilor!!!!! Oferta valabila pana la sfarsitul lunii septembrie" =)) Si totul "asezonat" cu stelute, culori pitziponcesti, litere cat capul celui care-o fi gandit textul....o minune a secolului 21.
Mi-am pus mainile in cap si m-am gandit ca asta e o chestie care trebuie studiata la facultate:))

Un comentariu: