De urmarit....

15.02.2010

Tineretul din ziua de azi........

In urma cu vreo cateva saptamani, incercam si eu sa ma intorc de la facultate. Asa ca am luat minunatul microBAUS 28. Dupa ce am asteptat vreo 'jde minute in statie, ca am vrut eu sa stau asa, sa ma ninga bine, adica a fost placerea mea, sa nu credeti ca 28-ul nu trecea din minut in minut. Ba circula, vai cum mai circula, ceva de speriat...nu stiam in care sa ma mai urc:))
Ajunge si paraditul de 28 intr-un final, urc, ii trag una biletului din tot sufletul ca sa se imprime tentativa de cerneala sau ce-o fi aia din compostor, si merg in spate pe un loc liber.
Totul bine si frumos, adica zgataielile de rigoare, claxoane, cate un " 'tu-ti....ma-ti de sofer si a cui ti-a mai dat carnetul, nu vezi pe unde mergi?", fac o cruce in gand si zic bodaproste ca mai am doua statii.
Mare greseala, ca incep sa urce toate babele care fusesera la piata in Alexandru. Si urca, si urca, si se imping, ca "hai, dom'le, ca mai este loc". Si toate cu sacosele cu zarzavaturi, cu gaini, cu toate minunile, isi gasesc loc pe culoar.
Cand vad cum sta treaba, imi zic: Roxano, ai sa mai treci tu de toate "tinerele" astea cat culoaru' cand o zbura ornitorincu'.
Asa ca incep sa imi fac loc, sa-mi cer voie sa trec, babele se uita chioras la mine, eu nu mai termin de ajuns la usa si imi dau seama ca mai am doar o statie. Incep sa ma ia dracii, sa injur in gand si sacosele, si R.A.T.P-ul, si babaciunile.
Cand sa cobor, urca un mos vrea sa urce in viteza, la care eu ii zic: Stai dom'le, ca tre' sa cobor. El imi zice: "Da' pana acu nu ai avut timp?" Ii raspund "politicos" - Mosu, care e problema ta? Vezi-ti de treaba, ca ma enervezi. El imi pune placa cu "tineretul din ziua de azi", si eu, fata finuta, cobor, ii urez un "futu-ti gura ma-ti de hodorog", ii arat un deget, iar in spatele meu se aud babele in cor care zic "vaaaaaaaai di mini si di mini" :))
Urat din partea mea, nu?

4 comentarii:

  1. ma regasesc complet in peripetiile tale cu 28'ul...mai ales ca avem de indurat amandoua la fel de multe statii pana la facultate! si chiar asa e cu babele. am calatorit frumos si eu cu o gainusa langa mine :)) dar ce-am ras numa :)) sanatoaso!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tuuu Roxi, mai calm, mai domol....Ce te enervezi asa de repede de la varsta asta? Nu`i frumos sa stii! :))) Te iau cateva zile la mine in Tm si sa vezi atunci cum esti calm, relaxat si totusi energic si mereu cu gandul sa te bagi in fata, dar fara injuraturi si stres. Ca iti faci pacate degeaba si nu merita...Te astept sa dai de oltenii mei si sigur lasi injuraturile pt lucruri mai grave. In loc sa te bucuri de frumusetea iernii, acum mai greu la tine ca ii frig rau, tu te enervezi....stii cum ii aia cu zambeste? :D apai te rog! :*:* Un zambet si un sentiment de miserupism, ca sa ai pt ce rade mai tarziu :D:D:D:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. "microBAUS"- cea mai tare duma pe ziua de azi. :)) Lasa babele in pace! Gândeste-te că într-o zi o să fii şi tu la fel. Şi-ai să zici şi tu atunci "Ehei... Pe vremea mea nu era aşa!"

    RăspundețiȘtergere
  4. ..mda...asa e si prin Sibiu numai ca ajungi mai usor la usa ca sa iesi fara injuraturi..dar zambeste ca se poate si mai rau..cand fugi dupa autobuz ca prostu ca ajunge mai repede in statie cu 5 min si iti inchide soferu usa in nas..;))...noi sa fim sanatoase..:-*:-*

    RăspundețiȘtergere