De urmarit....

16.02.2010

Tineret, mandria tarii:))

Ma bag cu Denisa la o partida de remi online si cum suntem noi norocoase dam peste un fenomen cu doua picioare: O tanara mimoza ne intreaba din start: "Nu va suparati, stiti unde pot gasi adidasi Nike online ca pe google nu am gasit?" Ma abtin sa nu-i raspund: "Da' niste creier la sticla nu vrei, tu inteligento?" Cum mama dracu' n-a gasit adidasi pe GOAGAL, nu pot sa-mi dau seama, asa ca printre lacrimi de ras incepem sa o "descoasem".

Zice ca e din Bucuresti si ca nu a iesit din casa de 3 zile ca i s-a stricat placa de par, asa ca scapa la timp de intrebarea care-mi statea pe buricul degetelor: "Auzi, duduie, da' in tot Bucurestiu' ala nu gasisi si tu o pereche de adidasi?" Ne mai povesteste ca are doua conturi in banca si doua sifoniere cu toale, ca "stI, pe mine nu prea m-a intereseaza banI", ca vrea sa-si ia viata in "maine", si ca e "reprezentator la Avon":))
Cireasa de pe coliva e id-ul Catasrofei...."catalog_defrumus3tz3".
Ma uit ca pinguinu' in farfurie, imi trag DOO palme si concluzionez:

1. Daca aveti probleme dintr-astea, cautati in Pagini Aurii sau sunati la urgente, poate va rezolva aia......
2. Fata nu e cretinuta, asa e ea, i se agita neuronu':D
3. Pe creierasul dumneaei patineaza musca in voia cea buna.
4. De fapt ea este o finuta, o enciclopedie ambulanta, o faptura mirobolanta, sa-mi fie rusine ca sunt invidioasa =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu