De urmarit....

13.02.2010

Mi se rupe de Valentine's day

Dupa Oana Roman, aceasta pupincurista mondena, detest Valentine's day-ul.Sunt anti. Dar anti rau. La mica distanta se afla 1 respectiv 8Martie. Ma iau toate transpiratiile cand primesc sms-uri de genul "O primavara blanda, sa-ti zambeasca soarele si coltu' ierbii, bla bla bla". Dar sa revin la problema pe care o am cu Valentin asta.
Imi vine greata cand vad numai inimi roz, jucarii de plus care se pupa si chitcaie "i love you", trandafiri impachetati ca niste verze crete, si multe alte kitsch-uri.
Da' de ce tre' sa dati bani pe cacaturile astea fratilor?
Daca prietenei nu-i place inima ca e prea mica, sau ambalaju' ca nu-i destul de roz si da cu ele de pamant?
Daca prietenul stramba din nas cand vede rama foto cu 3 kile de sclipici sau parfumul de firma cumparat de la un cetatean mai "bronzat" care jura si pe ma-sa ca e original? Ce mai faci atunci?

Nu-i frumos sa va luati ca oile dupa altii, ca nu va "asortati"! Fiti originali, tinerilor! :D

Asa ca mie mi se rupe de Valentine's day si maine am sa beau o bere cu Anca. Parca as manca si o ciocolata, da' nu mai gasesc sigur, ca au trecut pe la magazin toate lacustele convertite la valentinism:D

6 comentarii:

  1. bravoooo roxana!mai taie un pic dn dragostea prea plutitoare din aer, ca si-asa e falsa..de-acu am sa te urmaresc, sa te prind eu ca nu scrii constant pe BLOG..si nu uita..ILIUTA e aici:))

    RăspundețiȘtergere
  2. super rox bv! :)) ai dreptate..urasc si faptul ca e o zi imprumutata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. beeeeestiaaaaaaal !!!!! Esti foarte tareeee asa cum stiam de altfel !!! eu zic sa facem o sarbatoarea roxanista :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Susțin și eu această ideea. Ma includ în grupul celor ce li se rupe de Valentine's day !

    RăspundețiȘtergere
  5. andreeacristina15 feb. 2010, 14:58:00

    u nu doar k esti anti valentine's day...esti si anti love.:))..e drept k nu e nevoie d 14 februarie sa arati ca iubesti,dar e un prilej d a face ceva special cu pers iubita.Eu profit d ziua asta sa ii fac cele mai tari surprize iubitului meu:X..nu vad nimic rau in asta.In schimb ai dreptate knd spui k toata lumea se agita si toate magazinele sunt impodobite mai ceva k la Craciun(cu ocazia asta mai scot si ei un ban p timp d criza)..chestia asta si mie imi displace,insa cu Valentine's day nu am nimic.si app...k ziceai k se apropie 1 si 8 Martie...mai e Dragobetele pana atunci.Asteot sa postezi cv si despre asta:)).

    RăspundețiȘtergere
  6. Roxi, pot sa jur ca de ar fi inimioarele colorate in verde sau lumea ar fi flower power pentru o zi, am deveni si noi pro saint valentine. :D

    RăspundețiȘtergere